Létezik megfelelő evés edzés után?

Evés edzés után

Akik napi szinten vagy heti rendszerességgel sportolnak, azok már tapasztalatból tudják, hogy mennyire fontos a megfelelő mennyiségű tápanyagok bevitele, különben a szervezet legyengül. Az evés edzés után vitatott kérdés, mivel mindenkinek joga van eldönteni, hogy mikor szeretne enni, azonban van pár lényeges irányelv, amit érdemes figyelembe venni.

Az már kevésbé vitatott, hogy közvetlenül edzés előtt nem tanácsos enni, mert kellemetlenné teheti az edzést, sőt, sok esetben hányingert okoz. A sok folyadék fogyasztása azonban kötelező a hidratáltság és a regenerálódás miatt. Az evés edzés után is fontos, de egyáltalán nem mindegy, hogy mit és mennyi idővel elteltével tesszük.

Természetesen nem tenne jót, ha közvetlenül utána egy hamburgert vagy flekkent ennénk, viszont vannak olyan jellegű ételek, amelyek kimondottan felfrissítik az elfáradt testet és energiát adnak. Kiemelt helyet foglalnak el a fehérjék, amelyek egyik legfontosabb elemei az izmainknak és így az egész testünknek. Az evés edzés után egyik remek variációja a MedWay Diet szeletek.

Print Friendly, PDF & Email